Социальное проектирование как метод развития туристских территорий на примере кировской области
Keywords:
tourism, tourist area, social design, KirovAbstract
This article explores the theoretical aspects of social design. The Kirov region is considered as an object of social design, the basic resources of the Kirov region, necessary for social design, are studied.
References
Авилова Н.Л. Маркетинговое обеспечение развития туризма в регионе / Н.Л. Авилова, Н.В. Косарева, О.Е. Лебедева // Экономика и предпринимательство. 2018. № 11 (100). С. 183-186.
Адашова Т.А. Инновации в туризме и гостиничном бизнесе / Т.А. Адашова, Л.Л. Духовная, Н.В. Косарева [и др.]. — М., 2019.
Гордик А.С. Социальный туризм в России: вызовы времени / А.С. Гордик, Н.В. Косарева // Тенденции развития туризма и гостеприимства в России: Материалы Всеросс. студен. науч. конф. с междунар. участием (13 марта 2019 г.) / под ред. С.В. Дусенко, Н.В. Косаревой; РГУФКСМиТ. — М., 2019. — С.77–83.
Луков В.А. Социальное проектирование: учеб. пособие / В.А. Луков. — 4-е изд., испр. — М.: Моск. гуманит.-социальн. академии: Флинта, 2003. — 240 с.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
The author transfers for a period of 5 years to the Central Research Institute of Russian Sign Language non-exclusive rights to use the article in any form and in any way specified in Article 1270 of the Civil Code of the Russian Federation. The transfer of rights occurs at the time of downloading any materials through an automated system on this site.