Using different communication channels to promote the image of the region on the example of the Murmansk region
Keywords:
image of the region, Murmansk region, potential tourists, target audienceAbstract
The article deals with possible channels of communication with different target audiences of tourists in order to promote the image of the Murmansk region.
References
Геоинформационный портал Мурманской области [Электрон. ресурс]. — Режим доступа: http://portal.kgilc.ru/private/turizm/.
Кирьянко А.В. Теоретические подходы к понятию маркетинга имиджа города / А.В. Кирьянко // Брендинг малых и средних городов России: опыт, проблемы перспективы: материалы Всерос. науч.-практ. конф. / отв. ред. А.М. Бритвин. — Екатеринбург: Изд-во Уральского гос. ун-та, 2012. — С. 90–95.
Косарева Н.В. Мурманская область: вопросы ребренгинга туристской территории / Н.В. Косарева // Актуальные проблемы развития туризма : Материалы IV Междунар. науч.-практ. конф. / под ред. С.В. Дусенко, Н.Л. Авиловой; РГУФКСМиТ. — М., 2020 — С. 269–278.
Косарева Н.В. Туристско-рекреационный потенциал Мурманской области как основа формирования имиджа туристской территории / Н.В. Косарева // Теория и практика проектного образования. Журнал научных публикаций. — 2019. — №4(12)/2019. — С. 52–55.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
The author transfers for a period of 5 years to the Central Research Institute of Russian Sign Language non-exclusive rights to use the article in any form and in any way specified in Article 1270 of the Civil Code of the Russian Federation. The transfer of rights occurs at the time of downloading any materials through an automated system on this site.