Using different communication channels to promote the image of the region on the example of the Murmansk region

Authors

  • Natalija Viktorovna Kosareva Moscow State Pedagogical University

Keywords:

image of the region, Murmansk region, potential tourists, target audience

Abstract

The article deals with possible channels of communication with different target audiences of tourists in order to promote the image of the Murmansk region.

Author Biography

Natalija Viktorovna Kosareva, Moscow State Pedagogical University

Candidate of Sciences in Geography, Associate Professor of the Department of Geology and Geochemistry of Landscape, Deputy Dean for Research Work of Students of the Geography Faculty of Moscow State Pedagogical University.

References

Геоинформационный портал Мурманской области [Электрон. ресурс]. — Режим доступа: http://portal.kgilc.ru/private/turizm/.

Кирьянко А.В. Теоретические подходы к понятию маркетинга имиджа города / А.В. Кирьянко // Брендинг малых и средних городов России: опыт, проблемы перспективы: материалы Всерос. науч.-практ. конф. / отв. ред. А.М. Бритвин. — Екатеринбург: Изд-во Уральского гос. ун-та, 2012. — С. 90–95.

Косарева Н.В. Мурманская область: вопросы ребренгинга туристской территории / Н.В. Косарева // Актуальные проблемы развития туризма : Материалы IV Междунар. науч.-практ. конф. / под ред. С.В. Дусенко, Н.Л. Авиловой; РГУФКСМиТ. — М., 2020 — С. 269–278.

Косарева Н.В. Туристско-рекреационный потенциал Мурманской области как основа формирования имиджа туристской территории / Н.В. Косарева // Теория и практика проектного образования. Журнал научных публикаций. — 2019. — №4(12)/2019. — С. 52–55.

Published

2021-03-12

How to Cite

Kosareva Н.В. Using different communication channels to promote the image of the region on the example of the Murmansk region / Kosareva Н.В. // Русский. – 2021. – № 1 [17]. – P. 34–36.

Issue

Section

Project activities in the field of culture, sports and tourism