Интернет и маркетинговые коммуникации

Authors

  • Лязат Жумабаевна Таукенова Университет «Туран-Астана»
  • Ержан Ныгметжанович Жумабаев Академия Имиджелогии

Keywords:

интернет, маркетинг, веб-сайт, магазин

Abstract

В  статье дается обзор такой актуальной формы как интернет-маркетинг. Рассматриваются сущность, функции, инструменты и преимущества интернет-маркетинга.

Author Biographies

Лязат Жумабаевна Таукенова, Университет «Туран-Астана»

Доктор по профилю, университет «Туран-Астана» (Нур-Султан, Казахстан).

Ержан Ныгметжанович Жумабаев, Академия Имиджелогии

Специалист по сопровождению и эксплуатации ИС, «Академия Имиджелогии» (Нур-Султан, Казахстан).

References

BACHMANN, Pavel, 2012. Internet marketing in non-profit organization. Business Trends [website]. Vol. 2012, No. 1 Obtained from: https://otik.uk.zcu.cz/bitstream/11025/16199/1/Bachmann.pdf

JANOUCH, Viktor, 2010. Internet Marketing: Promote yourself on the web and social networks. First edition. Brno: Computer Press, Inc. ISBN 978-80-251-2795-7.

KARLÍČEK, Miroslav and Petr KRÁL, 2011. Marketing Communications: How to Communicate on Our Market. 1st edition. Prague: Grada Publishing, as ISBN 978-80-247-3541-2.

ŠEDIVÝ, Marek and Olga MEDLÍKOVÁ, 2009. Successful non-profit organization. First edition. Prague: Grada Publishing, as ISBN 978-80-247-2707-3.

VÍTEK, Milan, Zuzana ZAGAROVÁ and GREENPEACE, 2017. What storms await the non-profit sector in the digital seas of the future? The World of Nonprofits [website] Obtained from: http: //news.neziskov ky.cz/t/2168/835_839/3-technolo gie-2017 / what-the-storm-waiting-non-profit-sector-in-digital-seas-of-future /

Published

2020-12-12

How to Cite

Таукенова Л.Ж. Интернет и маркетинговые коммуникации / Л.Ж. Таукенова, Е.Н. Жумабаев // Русский. – 2020. – № 4 [16]. – P. 34–36.

Issue

Section

Designing and forecasting in the socio-economic sphere

Most read articles by the same author(s)